środa, 11 marca 2020

Jakie cechy powinna mieć osoba dominująca.


Ostatnio mam wenę na pisanie opowiadań i tekstów takich jak ten. Myślę, że wynika to z tego, że długo niespecjalnie dzieliłem się swoim doświadczeniem a w pewien sposób lubię się uzewnętrzniać. Z wyświetleń bloga widzę, że jest zainteresowanie mam nadzieję, że też pojawią się komentarze bo dyskusja zawsze czegoś uczy. Według mnie nie da się jednoznacznie określić filozofii bdsm, każdy ma jakąś swoją. Jednak tak jak i w życiu ważne, żeby nie krzywdzić drugiej osoby. Postaram się wymienić kilka ważnych cech, jakie powinna mieć dominująca osoba.

Kontrola nad samym sobą - to myślę najważniejsza cecha jaką powinna mieć osoba dominującą. Gdy druga osoba nam podlega jesteśmy za nią odpowiedzialni. Nie możemy dać się porwać emocjom czy chwili, musimy mieć cały czas nad sobą kontrolę. Sam mam zasadę, że to uległa powinna zadecydować kiedy będzie pierwszy raz gotowa na seks i należy się temu podporządkować czy to zajmie dzień, tydzień czy np. miesiąc. Ja akurat panuje nad sobą bardzo dobrze, zawsze mnie to cieszyło, choć zdarzało się, że byłem wystawiony na próbę. Pamiętam jak poznałem piękną uległą, po 3-4 spotkaniach klęczała naga skuta przede mną, mogłem ją zdecydowanie wykorzystać oralnie, wręcz o to błagała ale narzuciła jedno ograniczenie. Chciała poczekać z seksem miesiąc czy dwa. Obiecałem jej, że tak będzie, choć szczerze uważałem to za troszkę, głupie ze względu jak perwersyjna była. Po godzinnej zabawie, pokój był aż wypełniony emocjami a na kolanach była ona, skrępowana z zasłoniętymi oczami i kneblem w ustach… podniecona tak, że wręcz z niej kapało na podłogę… Niestety pewnie wielu mężczyzn nie umiałoby się w takiej chwili oprzeć, bo przecież się należy prawda… osobiście uważam, że dominującemu należy się szacunek i zaufanie ale tylko wtedy gdy na nie zapracował. Lubię i cenię swoją honorowość, dzięki temu choć miałem wielką ochotę ją po prostu wziąć, to nie miałem najmniejszego problemu z powstrzymaniem się. Po kolejnych 5 dniach dniach był bardzo namiętny seks, o który poprosiła. Więc dla tych niecierpliwych… jak ktoś mówi miesiąc czy dwa a wy chcecie już to tak nie działa najpierw trzeba zdobyć zaufanie. Jak ktoś nie ma nad sobą kontroli to nawet nie powinien czytać dalej.

Wyczucie potrzeb drugiej osoby - jest bardzo ważne. Często osoba dominująca ma większe doświadczenie od uległej. Dzięki temu jest w stanie lepiej określić jakie są potrzeby uległej. Myślę, że doświadczenie po obu stronach bata dodatkowo pomaga osobie dominującej wyczuć potrzeby uległej strony. Łatwiej jest nam wtedy określić jakie nią targają emocje. Cały czas powinniśmy być czujni i obserwować drugą stronę.

Pewność siebie - jest niezmiernie ważna. Nasze słowa jak i gesty muszą o tym świadczyć. Robimy to na co mamy ochotę ale nie przekraczając granic. Ja często na pierwszym spotkaniu łapię kobietę za kark. Nie żeby jej zadać ból tylko żeby wczuć się w jej emocje, zawsze patrze wtedy na jej twarz, oczy, staram się wyczuć jej oddech czy przyśpiesza. Jednak ważny jest timing nie możemy tego zrobić po 5 minutach, bo raczej będziemy źle odebrani. Najpierw druga strona musi poczuć naszą pewność siebie poprzez rozmowę. Doznania werbalne muszą za sobą pociągać odpowiednią mowę działa. Jeśli jesteśmy nieśmiali i się wręcz jąkamy mówiąc jacy to jesteśmy dominujący, nie zostaniemy tak odebrani. Ważny jest kontakt wzrokowy, oczywiście bez przesady.

Zabawki i umiejętności ich użycia – wiadomo z bdsm kojarzy nam się mnóstwo różnego rodzaju gadżetów erotycznych. Jest do zdecydowanie dobry dodatek, jednak trzeba pamiętać, że powinniśmy umieć zdominować drugą osobę samym sobą bez dodatkowych rzeczy, resztę po prostu można wprowadzić stopniowo. Praktyka czyni mistrza, nie sztuką jest mieć super sprzęt, jak nie umiemy go użyć. Ja się np. przyznam, że mam jeden sznur od dość dawna ale jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do tego, żeby nabyć umiejętność posługiwania się nim. Więc też nigdy nie udaje, ze to umiem, preferuje kajdanki ze sklepu militarnego, nazwijcie to wygodą :) Może kiedyś to się zmieni w sumie to mam taką nadzieję. Tak samo wszystkie palcaty, bicze, trzcinki, musimy znać ich zastosowanie i mieć wyczucie w posługiwaniu się nimi. Jeśli używamy, korków analnych itp. to zawsze powinniśmy mieć też różnego rodzaju lubrykanty. Osobiście wibratory na sterowanie uważam za bardzo ciekawy gadżet do dominacji uległej. Szczególnie gdy się zabierze ją np. do dobrej restauracji i obserwuje jej minę gdy się nią bawimy. Tak samo gdy nogi się jej uginają podczas spaceru. Obroże też są miłym dodatkiem dla uległej osoby, szczególnie gdy musi pozostać naga. Klamerki na sutki również polecam, jest to zdecydowanie dobry zakup i może dać sporo przyjemności zmieszanej z bólem. Jeszcze trzeba wspomnieć o zabawie woskiem, ja akurat używam świec o obniżonej temperaturze topnienia, byłem taką potraktowany i uważam, że doznania są odpowiednie. Spotkałem się też z poglądem, że to dla amatorów i trzeba używać normalnej świecy. Nie wiem, nie próbowałem ale raczej bym się obawiał o skórę uległej.

Czułość i szacunek – tak według mnie osoba dominująca powinna być czuła. To wręcz bardzo ważne, ponieważ daje to równowagę emocjom. Jeśli byliśmy ostrzy dla osoby uległej oczywiście wedle ustaleń a potem ją będziemy mocno głaskać i przytulać to zostanie to bardzo mocno spotęgowane. Przez co emocje, które się wytworzą będą bardzo intensywne a więź między osobą dominującą a uległą będzie wzmacniana. Tak samo zaufanie i wzajemny szacunek. Szacunek i zrozumienie są bardzo ważne. Nie bijemy czy nie zadajemy bólu osobie uległej z uczucia pogardy do niej czy np. wyższości mężczyzny nad kobietą. Tylko ze względu na szacunek do jej potrzeb. Mocno ją po wszystkim przytulając dajemy jej potwierdzenie tego, że to było dla niej i w pełnym szacunku do tej osoby.

To takie moje wolne, wieczorne przemyślenia. Mam nadzieję, że się to wam dobrze czyta, jeśli interesuje was coś konkretnego to zawsze komentujcie a chętnie odpowiem. Postaram się jeszcze na dniach wrzucić 4 część opowiadania o Adamie i jego współlokatorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz